  • Data: 2023-01-11 19:10:07
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2023 o 15:33, J.F pisze:

    > A pamietasz Radio Erewań?

    Jak już jesteśmy przy dowcipach, to bardziej popularne były o
    milicjantach. Naromiast kulsoni niedorzecznik jest naturalnym
    połączeniem "zalet" radia erweań i kulsonerii:P

    > Czyli co - najpierw szpital "przejeli", potem wezwali strazakow, i SOR
    > zamkneli ?

    Tak podejrzewam - najpierw wpadli bez żadnego trybu, a potem jak się
    zorientowali że w zasadzie to wypadałoby mieć jakieś uzasadnienie to
    zadzwonili po strażaków i tyle. Żadnego wąglika nie było:P

    > Chyba, ze pismaki jakis dokument publikują, czy choc cytują.

    Brejza coś publikował - na pewno "wywiad" ze jakimś strażakiem
    rzecznikiem? że odwołali ich z komendy głównej a potem było zgłoszeie o
    proszku i stąd strażacy na wołoskiej.

    > Ale to nadal nie wiemy, czy pismaki cos zmyslily, czy kulsony
    > przeoczyly, a moze gdzies po srodku prawda lezy, i akurat "milczenie
    > jest złotem".

    Zasadniczo wiemy. Doświadczenie uczy że w takich sprawach kulsony kłamią
    zawsze. Pozostaje otwarta kwestia dziennikarzy i tu jest dokładnie na
    odwrót - jak jest jakaś draka z kulsonami to okazuje, że że co do ogółu
    dziennikarze zawsze mają rację - co najwyżej się w szczegółach mylą a
    nie tak jak kulsony zasadniczo:P

    > A może rzecznik dementi smaży, ale tydzien musi potrwać.

    To niech zatrudnią takiego co pracuje. Zresztą - minęły już trzy
    tygodnie chyba jak nie więcej?

    > Na razie to komendant mial trafic na komisje sejmową, ale tajną.
    > No bo "śledztwo w toku", co jest znakomitym uzasadnieniem :-)

    Tak jakby oni uzasadnienia potrzebowali?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!