    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwójna opłata u notariusza
    Date: Wed, 13 Jul 2011 00:01:54 +0200

    W dniu 12.07.2011 21:18, Liwiusz pisze:
    > Do tej pory miałeś tak, że za dwa akty (dwa poświadczenia podpisu)

    A nie wiem, może kiedyś wymagali 1? Nie umiem teraz odkopać papierów.
    Wiem, że n takich podpisów załatwiłem i nikt nie marudził, że notariusz
    bierze 2 razy.

    > Faktem jest jednak, że są to dwa osobne zaświadczenia.

    No Oświadczenie wypełniane przez notariusza jest jedno.

    > I gdzie ten Unizeto, bo go nie widzę w wątku?

    W pierwszym liście napisałem:

    ,,Unizeto mówi, że to kosztuje 20zł + VAT i nigdy nikt mi się nie skarżył,
    że jest inaczej.''

    A chyba mają wiedzę, bo sprzedają tego na pęczki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek