    From: "pawel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podsłuch w pracy
    Date: Sun, 18 Mar 2007 15:06:51 +0100

    dziwne? a konstytucyjne prawa do prywatnosci ??? ochrona korespondencji i
    in. prawa konstytucyjne ?
    przeciez to ze szef podsluchuje pracownikow u siebie w zakladzie pracy
    niczego nie tlumaczy !
    bo zaraz mi ktos powie ze pracodawca w pomieszczeniach sluzbowych moze robic
    wszystko lacznie z molestowaniem okradaniem itd. tlumaczac ze jest u siebie
    i tu żadne prawo nie obowiazuje?

    dziwi mnie taki tok rozumowania z dotychczasowych postow wynika ze szef moze
    sobie rozbic z pracownikami wszystko w zakladzie pracy kamery juz sa GPS w
    samochodach a teraz jeszcze pdsluch w kancelariach i to wszystko legal ?
    ciekawe?