    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą płatniczną
    Date: Thu, 13 Dec 2007 21:27:37 +0100

    news:fjpql6$fk6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wydaje mi się że stawiasz trochę sprawę na głowie. Jasne jest że sklep
    > odpowiada za wywiązanie się z oferty którą przedstawia klientowi.
    > Sporne jest o to czy nalepka na szybie jest ofertą czy nie. IMHO jest.

    Z punktu widzenia mojej umowy z bankiem jest dla mnie ofertą. Ale to umowa
    z bankiem, a nie ogólnie obowiązujący przepis i w tym problem. Moim zdaniem
    jest to jakaś tam nisza w ustawie która powinna zostać uregulowana, bo
    kilka razy się z lekka zdenerwowałem. Średnia przyjemność szukać bankomatu,
    bo kasjerka stwierdza, że ma przepis, że poniżej iluś tam nie realizuje
    bezgotówkowej zapłaty. Dla mnie to jest najbardziej uciążliwe za granicą.
    Często jeżdżę do południowych sąsiadów, bo mam blisko. Nigdy waluty ich nie
    biorę w gotówce, bo potem mi masa drobiazgów zostaje i dwa portfele trzeba
    brać. A tam w sklepach mają takie same pomysły jak tu.