  • Data: 2003-03-12 18:50:53
    Temat: Re: Pisanie wirusów i trojanów
    Od: "NKG" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cze

    > to zależy od wielu rzeczy, np. po co napisałeś te programy? jaki jest
    > komentarz na stronie (można uznać że pomogłeś w popełnieniu
    > przestępstwa) itd. itd.
    > Nie wierz w to, że napisanie "tylko w celach informacyjnych"
    > automatycznie oznacza zwolnienie od odpowidzialności.

    Takiego trojana można przecież użyć do legalnych celów. Np. zdalne
    sterowanie swoim komputerem w domu z notebook'a podpiętego do sieci...

    > Fakt, że prokuratura (uogólniając) ma marne pojęcie o komputerach, ale
    > czasem można się naciąć.
    >
    > Gdybym ja został prokuratorem, przyczepiłbym się do Ciebie za to
    > :-)))))

    A autor Prosiaka?
    Server KKI usunął jego stronę, ale czy prócz tego coś mu zrobili/mogli
    zrobić?

    P.S. Łącząc się z domu, nigdy nie jest się anonimowym. A z kafejki w innym
    mieście, gdzie nikt mnie nie zna?

    --
    Pozdro
    NKG