  • Data: 2005-10-13 08:46:24
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dik7me$gb6$3@atlantis.news.tpi.pl...
    > In news:dijui1$gjd$1@nemesis.news.tpi.pl,

    > Pielęgniarki rzekły, że zrobiły fotki w sierpniu a dały je do wywołania we
    > wprześniu, potem fotograf poczekał 3 tygodnie. Jak ktoś wmówi mi, że szło
    > mu o zagrożenie życia tych dzieci, to chyba umrę ze smiechu.

    Moze chodzilo mu nie tyle o te dzieci, ale ogolnie o dzieci.
    Żeby wiecej taka sytuacja sie nie powtorzyla.
    Chlopak spodziewa sie potomka.
    Ja go rozumiem, sam mam 19 miesiecznego bobasa i gdybym
    rozpoznal na zdjeciu swoje dziecko, to delikatnie mowiac zrobilbym
    tym pielegniarkom krzywde.

    Pozdrowka

    --
    KOMTUR