    From: Mirek <m...@o...pl.wywal.to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieczątka na fakturze VAT...
    Date: Thu, 13 Dec 2007 19:04:12 +0100

    s...@a...pl pisze:
    > Ponoć w dawnych czasach - to już nie moja epoka :) -
    > do wyrobienia pieczątki trzeba było mieć podstawę.

    To nie takie odległe czasy. Nie dalej jak 4 lata temu miałem zaszczyt
    organizować powstanie nowej instytucji państwowej. W pierwszym dniu jej
    działalności pobiegłem wyrobić pieczątkę dla samego najwyższego szefa.
    Pan pieczątkarz ku mojemu zdziwieniu poprosił mnie o przyniesienie
    zamówienia na pieczątkę, z podpisem i (sic!) pieczątką szefa. Nie dało
    rady wytłumaczyć, że tę pieczątkę chcę właśnie wyrobić. On chciał
    zamówienie z przybitą pieczątką i już!