  • 1. Data: 2006-07-16 12:40:57
    Temat: Paszport dla osoby maloletniej - podpisy rodzicow?
    Od: "Mike Miller" <m...@g...com>

    Serdecznie pozdrawiam,

    kuzynka ma 15 lat i ja hcial bym aby pzyjechala na wakacje do niemiec.
    Niestety nie ma paszportu jeszcze. Jak by trzeba bylo zrobic to jest
    problem bo mama jej mowila ze potzebne sa 2 czesci rodzicow, ojciec i
    matka. ojca nie ma (rozwod.. a po podpis nie hce sie z nim spotkac) jak
    mozna dojsc do tego paszportu? Jest wogule potrzebny paszport dla
    niemiec czy wystarczy dowod?.. a dowodu tez nie ma hyba, tez tak trudno
    zrobic? ile kosztuje zrobienie paszportu lub dowodu?

    Serdecznie dziekuje, Mike.

  • 2. Data: 2006-07-17 10:46:20
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Mike Miller napisał(a):
    > Serdecznie pozdrawiam,
    >
    > jak
    > mozna dojsc do tego paszportu?

    Sprawa w sądzie rodzinnym.

    > Jest wogule potrzebny paszport dla
    > niemiec czy wystarczy dowod?..

    Wystarczy dowód. Ale do wyrobienia dowodu także będą potrzebne podpisy
    obojga rodziców.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2006-07-17 13:02:16
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 7/17/2006 12:46 PM, Beniamin wrote :

    > Sprawa w sądzie rodzinnym.

    > Wystarczy dowód. Ale do wyrobienia dowodu także będą potrzebne podpisy
    > obojga rodziców.

    Nieprawda. Vide § 1 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów
    z dnia 21 listopada 2000 roku w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz
    trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich wymiany,
    zwrotu lub utraty.

    http://www.mswia.gov.pl/index_wai.php?dzial=57&id=16
    88

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 4. Data: 2006-07-19 23:27:53
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Mike Miller" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > problem bo mama jej mowila ze potzebne sa 2 czesci rodzicow, ojciec i
    > matka. ojca nie ma (rozwod.. a po podpis nie hce sie z nim spotkac)

    tak czy inaczej bedzie musiala sie spotkac- albo na kawie albo w sadzie

    > niemiec czy wystarczy dowod?.. a dowodu tez nie ma hyba, tez tak trudno
    > zrobic?

    dziecko musi miec paszport.

    >ile kosztuje zrobienie paszportu lub dowodu?

    wg cennika