    From: "[POZ] Teddy34" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [POZ} żądanie czy wniosek??
    Date: Sat, 4 Dec 2004 10:18:14 +0100

    Nizszej instancji oddalil żadanie , okregowy uznal racje.
    I nie chodzi o wladze jak twierdzisz lecz o prawo do swobodnej wypowiedzi w
    sprawie. Nie sedziemu i protokolantowi dane interpretowac moje slowa ... on
    ma je po prostu zapisac, zgodnie z art. 158 k.p.c. do protokolu.
    Interpretowac bedzie sad po zamknieciu posiedzenia.
    Zreszta cala sprawa stoi na glowie ( juz 3 sedzia ja prowadzi ) i kazdey
    kwiatki po sobie zostawia inne. Chyba ciut niedouczeni sa no ale to moja
    korzysc ( uchybienia proceduralne ) :)
    Niemniej jak na razie stawiane żądania przechodza z bolami choc przechodza.
    Wiesz ... konczylem retoryke antyczna , conieco o jezyku polskim moge
    powiedziec choc jak widac wczesniej gdy nie wiem to pytam fachowcow.
    Rozumiem ze prawo jest pokrecone ale to troszke przegiecie. Pozmieniane
    znaczenie slow jak na przykladzie wskazywanym przeze mnie powoduje ze kazdy
    moze interpretowasc to co napisano zgodnie z zasadami jezyka polskiego lub
    inaczej ...
    Sprowadza sie to do jednego... sedzia zamiast interpretowac prawo zgodnie z
    ustawa zaczyna tworzyc wlasne prawa. A to juz jest niezgodne z konstytucja
    (trojpodzial wladzy).

    Zreszta po ktorejs sprawie wygranej gdy zastepca procesowy tylko pilnuje
    procedury ciezko uznac, ze wszytko jest OK.

    Teraz zaczynam nowy temat w prawie karnym i zapowiada sie kolejny precedens
    ... :) Sad zaproponowal warunkowe umozenie sprawy na co sie nie zgodzilem :)

    Pozdro Teddy