    From: "[POZ] Teddy34" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [POZ} żądanie czy wniosek??
    Date: Fri, 3 Dec 2004 19:01:44 +0100

    > A tak konkretnie to o co ci chodzi?
    O k.p.c. i jego zasady.
    JOHNSON ...Czy chodzi tobie o kontradyktoryjność czyli uznanie prawa do
    wypowiedzi drugiej strony??--- Mi ja odebrano zmieniając moje zeznania (
    sedzina to zrobila :( )
    Wedlug Ciebie zeznania strony przeciwnej (pozwanego) ma weryfikowac strona
    powodowa ?? ...Nemo testis in propria causa .(2500 lat p.n.e.).

    Co znaczy poddał pod dyskusję?
    Sąd kazal zajac stanowisko w sprostowaniu do protokolu. To znaczy, ze poddal
    pod dyskusje zeznania jednej ze stron. JASNE ??

    > Zrobił prawidłowo. Trzeba dać szansę wypowiedzi drugiej stronie w sprawie
    > twojego wniosku,
    zgodnie z art 160 k.p.c strona ma prawo żadac sprostowania protokolu... (
    nie wnosi o sprostowanie protokolu) . Zatem domaga sie w kategorycznej
    formie a nie poddaje pod dyskuje ( slownik jezyka polskiegoPWN ).

    wynika z kontradykoryjności procesu cywilnego. Może akurat
    > druga strona uważa, ze protokołu nie trzeba prostować.

    Tak ale kto jesli nie ja ma prostowac moje zeznania ?? Kto ma stwierdzic
    jesli nie ja czy protokól zawiera (w czesci moich zeznan) to co chcialem
    powiedziec ?? Zatem pytanie strony przeciwnej czy to co powiedzialem podczas
    zeznan jest zgodnie z tym co zapisano jest sluszne z art 160 k.p.c. i czy
    poddawanie tego pod dyskusje jest sluszne z prawem ??
    Pozdrowienia Teddy34