  • 11. Data: 2009-04-27 23:40:51
    Temat: Re: PGNiG oplaty w via
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jak jesteś prymitywnym bucem, który nie potrafi dbać o klienta, to po co
    > w ogóle zakładasz działalność?

    że co?
    prezesem pgnige to ja nie jestem:D

  • 12. Data: 2009-04-28 15:03:20
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 27 Apr 2009 12:32:42 +0200, w <gt41ka$917$1@news.onet.pl>, "albert"
    <q...@v...pl> napisał(-a):

    > czy u was tez PGNiG zlikwidował kasy gdzie za darmo mozna bylo dokonac oplat
    > za gaz i wprowadzil w to miejsce punkt oplat VIA?
    > nie dosc, ze za rachunek trzeba dodatkowo placic to jeszcze pieniadze
    > "kisza" sie u nich przez kilka dni.
    > czy mozna na takie dzialania skierowac skarge to urzedu antymonopolowego?

    Mamy XXI wiek, internet, przelewy. Czasy powozów skonczyly sie.

  • 13. Data: 2009-04-28 15:24:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    rg pisze:

    > Mamy XXI wiek, internet, przelewy. Czasy powozów skonczyly sie.

    Na szczęście pozostała kupa starych, mądrych rozwiązań.
    W tym obowiązek przyjęcia zapłaty w gotówce w siedzibie sprzedawcy.

    --
    spp

  • 14. Data: 2009-04-29 08:03:11
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > Mamy XXI wiek, internet, przelewy. Czasy powozów skonczyly sie.

    Jeszcze zatesknisz za tymi 'powozami'.
    Super, ze jestest taki do przodu patrz tylko, ze sa ludzie ubodzy, starsi,
    niewyksztalceni, ktorzy nie zainstaluja neta tylko po to by "za darmo"
    zrobic sobie przelew.

  • 15. Data: 2009-04-29 08:05:45
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > Na szczęście pozostała kupa starych, mądrych rozwiązań.
    > W tym obowiązek przyjęcia zapłaty w gotówce w siedzibie sprzedawcy.

    ale czy w przypadku PGNiG mowimy o siedzibie glownej np. w Warszawie czy
    obowiazek taki istnieje rowniez w danej miejscowosci, gdzie maja swoje
    biura, pkt. przyjnmowania umów,reklamacje itp.

  • 16. Data: 2009-04-29 08:28:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 10:05:45 +0200, albert napisał(a):

    > ale czy w przypadku PGNiG mowimy o siedzibie glownej np. w Warszawie czy
    > obowiazek taki istnieje rowniez w danej miejscowosci, gdzie maja swoje
    > biura, pkt. przyjnmowania umów,reklamacje itp.

    Według kodeksu cywilnego:

    Art. 41. Jeżeli ustawa lub oparty na niej statut nie stanowi inaczej,
    siedzibą osoby prawnej jest miejscowość w której ma siedzibę jej organ
    zarządzający.

  • 17. Data: 2009-04-29 09:47:49
    Od: spp <s...@o...pl>

    albert pisze:

    > ale czy w przypadku PGNiG mowimy o siedzibie glownej np. w Warszawie czy
    > obowiazek taki istnieje rowniez w danej miejscowosci, gdzie maja swoje
    > biura, pkt. przyjnmowania umów,reklamacje itp.

    Na pewno to tylko w Warszawie, niemniej w Poznaniu jest 5-6 punktów
    kasowych tej firmy.

    --
    spp

  • 18. Data: 2009-04-29 10:00:10
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > Na pewno to tylko w Warszawie,
    > niemniej w Poznaniu jest 5-6 punktów kasowych tej firmy.

    czyli, ze patrzac na paragraf to, ze pkt. sa w Poznaniu to tylko 'dobra
    wola' firmy i ze nic im nie mozna zrobic :)

  • 19. Data: 2009-04-29 15:28:43
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 29 Apr 2009 10:03:11 +0200, w <gt91k0$jlk$1@news.onet.pl>, "albert"
    <q...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Super, ze jestest taki do przodu patrz tylko, ze sa ludzie ubodzy, starsi,
    > niewyksztalceni, ktorzy nie zainstaluja neta tylko po to by "za darmo"

    moga sobie przelew zrobic nawet na poczcie, nie widze problemu