    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    Date: Mon, 8 Oct 2012 14:35:07 +0200
    Sender: Mark <>

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 13:21:14 +0200, z napisał(a):

    > Jeszcze się nie dokopałem do licencji.
    > Przyjąłem że zabezpieczenie kluczem sprzętowym bardziej "upodabnia" do
    > normalnej rzeczy zbywalnej :-)
    > Po prostu tego programu nie da się używać "piracąc" a soft jako taki
    > jest darmowy do pobrania ze strony producenta. Bez klucza działa jako
    > demo a z kluczem normalnie.

    Błąd w założeniach. Zabezpieczenie kluczem to tylko jedna (i wcale nie
    oznacza ze w ramach jednego softu jedyna) metoda zabezpieczen.
    Klucz zapewne nie dziala bez aktywacji
    W aktywacji zapewne podane są jakies dane firmy
    Zmiana danych firmy moze spowodowac dezaktywacje.

    wszystko to "moze" bo niewiadomo co to za soft jest, natomiast takie rzeczy
    moga sie zdazyc. Bo sa stosowane