    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ogromna prosba - rozwiazanie umowy ???
    Date: Thu, 6 Feb 2003 12:14:42 +0100

    > Jaka jest wasza opinia. Do prawnika i tak pojde, ale chcialbym sobie
    > wszystko poukladac i przygotowac linie "obrony".

    Trudno ja wyrobic jednoznacznie bez wgladu w papiery.
    Tyle tytulem wstepu.

    Wazne jednak jest abys dobrze wysluchal wszystkich osób z twojej strony,
    które braly udzial w czynnosciach wyzej opisanych bo niestety sad zawsze
    moze powolac kogos na swiadka, gdyz np. zazada tego strona przeciwna
    powolujac sie na art. 6 kc lub zechce tego sam sad by poznac lepiej
    okolicznosci sprawy. Warto jako minimum sporzadzic notatki z takich
    wyjasnien tym bardziej, ze osoby jak rozumiem nie sa najmlodszego wieku, a
    sprawy takie niejednokrotnie ciagna sie bez konca.

    > I moje pytanie czy ta sprawa jest prosta czy powiklana...

    Niestety w powództwie cywilny nie ma spraw prostych chyba, ze dotycza one
    wierzytelnosci bankowych ale i tu zdarzaja sie seki.
    Czeka ciebie wiele wiele pracy

    Tyle tytulem zakonczenia obecnego posta.

    Stan_Z