  • Data: 2005-12-25 17:55:13
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał ...

    > Dla mnie oficjalne źródło to sejm - gdzie tam to leży, hmm?

    Na stronie sejmowej jest tylko rozporządzenie (tez w pdf), nie ma
    opublikowanych załączników, więc skoro nie ufasz wydawnictwu ABC
    musisz dotrzeć do papierowej wersji Dz.U lub innej publlikacji je podającej.

    Tak czy inaczej - nie znasz w całości tego rozporządzenia, więc dopóki
    nie poznasz nie zabieraj głosu w tej sprawie. A jeżeli musisz to przynajmniej
    nie zarzucaj innym braku znajomości przepisów ;-)

    Sławek