    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie za niezrealizowanie zamowienia
    Date: Sat, 18 Oct 2003 22:54:06 +0200

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > A poniosłeś szkodę?

    Tak. Ta rzecz to instrukcja obsługi pewnego "urządzenia". Ponieważ jej nie
    mam, zużycie urządzenia jest większe niż standardowo, mogłem popełnić nawet
    błąd i je zepsuć :-(. Nadmieniam, że dostawca urządzenia i firma, u której
    zamówiłem instrukcję, to dwa różne, niezwiązane podmioty.
    Da się na tej podstawie uzyskać od firmy, która nie dostarczyła w ciągu 3
    miesięcy instrukcji, odszkodowanie?

    > Jeśli tak i da się jakoś określić,
    > że termin
    > realizacji już upłynął (uważaj czy nie było regulaminu, > zastrzeżeń itp.)
    > to art.471 kc

    Termin w sumie nie był podany, ale dostałem 2 maile, z informacją, że "za 2
    tygodnie" coś powinni dostać. I nie dostali :-(. Zastrzeżeń w regulaminie
    nie było, z wyjątkiem, że mogę się z zamówienia wycofać, jeśli nie
    zrealizują go w określonym czasie. Ale na tym mi akurat nie zależy.

    Czy mogą się powołać, na to, że to jest od nich niezależne?

    Pozdrawiam,
    BaLab