    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie - spalenie samochodu
    Date: Fri, 13 Jul 2007 22:00:15 +0200

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f785le$hl7$1@inews.gazeta.pl...
    > Dostałem odpowiedz od specjalist ds. ubezpieczen

    Boże!~Chroń królową :-)

    > Niemniej jednak podjąłbym kilka działań
    > a/ ustaliłbym kiedy winien byc opróżniany smietnik (jeżeli miał być
    > opróżniony
    > dzień wczesniej a nie został to można próbowac wykazać, że wynikiem
    > nienależytego wykonania umowy o wywóz smieci twój samochód sie spalił ,
    > bo
    > gdyby smietnik był pusty pozar by sie nie rozprzestrzenił) i ewentualnie
    > zlozyl roszczenie do ubezpieczyciela OC firmy wywożącej smieci

    Genialne rozumowanie. Bo normalnym następstwem nieopróżnienia w założonym
    terminie kontenera na śmieci jest wybuchanie w nim pożarów :-)

    > b/ złozyłbym pro forma roszczenie do ubezpieczyciela OC wspólnoty

    Nie, no jak ktoś ma za dużo czasu, to złożyć może oczywiście. Jak tam
    zasiadają tacy sami specjaliści, jak ten, co udzielał porady to może nawet
    się chwilę będą zastanawiać.

    Rozumiem Twoją trudna sytuację, ale w tym wypadku nie da się naprawdę nic
    zdziałać, chyba że ustalony zostanie sprawca.