    From: Mariusz Salerek <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie OC i AC
    Date: Thu, 5 Jul 2007 09:24:33 +0200

    Dnia Mon, 02 Jul 2007 11:31:04 -0000, Marchefkowy napisał(a):

    > Zaczynajac od poczatku. W 2005 moj firmowy samochod byl ubezpieczony w
    > PZU(OC AC- caly pakiet) kiedy przytrafil sie wypadek. Wina kierowcy z
    > PTU - calkowita kasacja mojego samochodu (Lublin ze specjalnie
    > przerabiana paka - wg. ubezpieczyciela PZU na dzien podpisywania
    > polisy - 2 miesiace wczesniej -wartosc 28000zł). Po korowodach PTU
    > wyplacilo mi z OC sprawcy 4000zł, (...)

    To nie kwota ubezpieczenia a wartosc rynkowa pojazdu na dzien wypadku
    jest podstawą do wyliczenia odszkodowania.
    Jesli była to szkoda całkowita na przyszłość warto sprzedając wrak
    przedstawić wycenę tego co oferuje ci kupujący za złom(czyli te 3000 zł) i
    negocjowac.

    Pomijam fakt wypłaty z 2 polis ;)