    From: "idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Akt urodzenia
    Date: Mon, 16 Feb 2004 09:29:06 +0100

    Użytkownik "Maciek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c0pron$b6k$1@news.atman.pl...
    Dzięki, ale to "dziecko" to już tak koło trzydziestki.
    Ze "skróconym aktem urodzenia" nie ma problemu. Posiadam takowy.
    Chodzi mi o "odpis zupełnego aktu urodzenia" -, którego normalnie
    nie dostaje się.
    A bywa potrzebny.

    Sorki, ale do czego Ci jest potrzebny zupełny odpis aktu urodzenia
    30-letniego dziecka? Taki odpis przydaje się np. przy wyrabianiu paszportu,
    gdy nie jest potrzebna zgoda jednego z rodziców (bo go formalnie nie ma)
    albo przy sprawach sądowych dotyczących pochodzenia dziecka.
    Ale po co Tobie "bywa potrzebny" ?

    Ubiegając się o taki odpis zupełny musiałam w USC podać powody, dla których
    chcę posiadać ten papierek - może podaj ten powód do Urzędu, to doczekasz
    się odpowiedzi.

    pozdrawiam

    Monika