  • Data: 2010-01-15 16:21:13
    Temat: Re: [OT]Re: długi matki czyli dożywocie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie wiem czy w dobrym kierunku. Usenet powoli przestaje być dobrym
    > źródłem poszukiwania informacji (np. na temat problemów z konfiguracją
    > tego i tamtego). Raz że mniej ludzi używa - dwa że razem z usenetem
    > zwijają się narzędzia do niego (np. google groups już jakby nie
    > wyszukiwało po treści)

    Nie byl bym takim pesymista.
    Angiesko jezyczne grupy wrecz sie rozwijaja.
    W UK usenet jest bardzo popularny do zalatwiania problemow ze swoim ISP np.
    Zamiast dzwnic opisujesz problem na grupie dyskusyjnej na co srednio po 20
    minutach masz odpowiedz z dzialu technicznego:) Mozesz ta droga zamowic tez
    inzyniera do domu.
    Mam wrecz wrazenie, ze usnet przezywa druga mlodosc na wyspach:) powodem
    diabelnie drogie telefony do obslugi technicznej:) np. jesli okaze sie, ze
    problem byl po stronie uzytkownika minuta polaczenia z technikiem moze
    kosztowac nawet 0.8 funta! Na usnecie jest za darmo:)
    A tak calkiem serio, to usenet w Polsce umiera bo wypieraja go jak juz tu
    wspomniano inne fora czesto tak pasciarskie, ze plakac sie chce, choc sa i
    perly. np. do wszelkich spraw komputerowych polecam po polsku forum:
    http://www.searchengines.pl/
    ps.
    moj pierwszy post na usnet siega glebiej niz 1995 rok. To tak na
    marginesie:) i chyba zawsze bede zagladac na usenet;))