  • Data: 2011-03-22 10:23:59
    Temat: Re: [OT]Re: Pijany pacjent musi płacić
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-03-2011 10:55, mvoicem pisze:
    > (22.03.2011 10:43), Maddy wrote:
    > [...]
    >
    > Ba, niejeden agent się dziwi że rzeczywiście chcę dostać to OWU które
    > podpisałem że dostałem.

    Spróbuj poprosić o wyjaśnienie jakiegoś paragrafu. Wtedy dopiero jest
    konfuzja.
    Ja kiedyś byłam świadkiem konsylium (szef agencji plus mój agent plus
    inny agent na telefonie) bo zarządałam podania konkretnego przykładu,
    kiedy cośtam nie działa w mojej polisie NW (nie pamiętam co, ale opis
    nie pasował mi do żadnej fizycznie możliwej sytuacji).
    Problemu nie rozwiązaliśmy, polisę kupiłam gdzie indziej. Miał do mnie
    dzwonić agent później z wyjaśnieniem "z centrali", ale już nie zadzwonił
    i teraz mnie unika :-)

    Spróbuj przy okazji, naprawdę. Może być zabawnie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813