  • Data: 2006-03-26 23:46:39
    Temat: Re: OEM
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > O! Widzę, że rura Ci już mięknie. Dokładnie to tak napisali:
    >
    > "Obecnie jest prezesem zarządu spółki Elita.pl SA (d. "Creditor" SA w
    > likwidacji - zmiana została ogłoszona w MSiG 217/2003 z 6 listopada 2003
    > r.) zajmującej się telefonią internetową. Epizodycznie spółka zajmowała
    > się prowadzeniem działalności bukmacherskiej w internecie poprzez serwis
    > losowania.net, jednak wskutek postępowania prowadzonego przez
    > Dolnośkąski Urząd Skarbowy serwis został zlikwidowany."
    >

    > Prawda jest zaś taka, że obecny tu Olgierd Rudak złożył donos do DUS -
> [...]

    A czym tam jest coś napisane, że on na ciebie doniósł, że pierzesz kasę
    i że US coś znalazł..

    Więc nie pisz, że nieprawdą jest to, co tam nie jest napisane.
    Masz ewidentnie jakieś majaczenia paranoidalne.

    Prawda jest taka, że szybciutko zlikwidowałeś losowania.net i to jest
    tam napisane. Czy to jest nieprawdą?