  • 1. Data: 2005-04-07 08:59:34
    Temat: OC sprawcy- pozew do sadu.
    Od: "Kriss" <s...@p...neostrada.pl>

    Witam

    W pazdzierniku zeszlego roku kolizja. Sprawca ubezpieczony w Compensa.
    Policja orzeka jego winne. Sprawca dostaje mandat.

    Potem ogladziny , wycenna ....

    W wycennie cenny czesci nie z audatax tylko z informacji telefonicznej
    zasiegnietej w sklepie z podrubkami, nadodatek brak VAT .

    Nie zgadzam sie z wycenna.

    Pytanie : do jakiego Sadu zlozyc pozew, jak on powinnien wygladac( najlepiej
    wzor) , jakie mniej wiecej koszty dla mnie.

    Pozdrawiam Kriss

  • 2. Data: 2005-04-07 09:35:46
    Temat: Re: OC sprawcy- pozew do sadu.
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Nie zgadzam sie z wycenna.
    >
    > Pytanie : do jakiego Sadu zlozyc pozew, jak on powinnien wygladac( najlepiej
    > wzor) , jakie mniej wiecej koszty dla mnie.

    Najpierw zloz odwolanie do compensy. Musisz w sądzie wykazac, ze
    wyczerpales wszelkie mozliwosci, wiec lepiej pokloc sie troche zanim
    zlozysz pozew.

  • 3. Data: 2005-04-07 09:45:45
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    Kriss napisał(a):
    > Potem ogladziny , wycenna ....
    > W wycennie cenny czesci nie z audatax tylko z informacji telefonicznej
    > zasiegnietej w sklepie z podrubkami, nadodatek brak VAT .

    prawie zawsze tak robia ubezpieczalnie. Podaja ceny bez vat, w dodatku
    pomniejszone o jakies 30%, z zalorzeniem ze pacjent bedzie chcial wziasc
    gotowke i samemu naprawiac. Jak sie pojedzie do warsztatu i przedstawi
    faktury, to inaczej juz pozniej gadaja. Ale pierwsza wycena
    zaproponowana klijentowi zawsze jest ostro zanizona, a noz - klijent
    zrobil samochod za wlasna kase, bo go szybko potrzebowal, nie wzial
    faktur - to niech teraz spada na drzewo...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 4. Data: 2005-04-07 09:53:26
    Od: "Kriss" <s...@p...neostrada.pl>

    > Najpierw zloz odwolanie do compensy. Musisz w sądzie wykazac, ze
    > wyczerpales wszelkie mozliwosci, wiec lepiej pokloc sie troche zanim
    > zlozysz pozew.

    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Pismo przedprocesowe zlozylem, w tym wlasnie pismie odpisali mi ze wycenna
    tak zostaje a jak chce walczyc to do Sadu.....

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-04-07 21:20:04
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Kriss" <s...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    najlepiej
    > wzor) , jakie mniej wiecej koszty dla mnie.

    Cholera,czeka mnie to samo.... ;((
    Kolizja w marcu zeszlego roku,sprawca(Compensa) nie przyznaje sie do
    winy,sad grodzki,w styczniu tego roku wyrok na moja korzysc,wycena z
    Compensy zanizona o ok.800-1000 zł....
    Szlag by ich trafil...

    Ceberebek