    From: "Ryba" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC, komornik i wadliwa umowa
    Date: Thu, 10 Jan 2008 17:44:32 +0100

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości
    news:fm38uk$1j52$1@news2.ipartners.pl...

    > Hmm, sprzedałem już w życiu 3 samochody ubezpieczone w 3 różnych TU i za
    > każdym razem miałem tę samą procedurę. TU nie interesowała moja umowa z
    > nabywcą (w końcu mogła być nawet ustna) tylko "zgłoszenie zbycia" z
    > pieczątką :) wydziału komunikacji. Zrobili sobie ksero, podpisali mi
    > odbiór mojego pisma i koniec.

    Widzisz, Ty rozumujesz kategoriami racjonalnymi i zdajesz sobie sprawę z
    problemów, które mogą (lub nie) Ci się przytrafić w związku z takim a nie
    innym postępowaniem. Innymi słowy działasz zachowaczo i chwała Ci za to.
    Skoro jednak Marcin tak nie postąpił (i to jego błąd) to podałem mu podstawę
    opisującą to co powienin był zrobić. Tak więc dzięki Twojemu postępowaniu Ty
    teraz nie masz żadnych problemów on natomiast je ma. Tym nie mniej nie
    musiałeś postępować tak jak to zrobiłeś.

    Zdróweczko
    Ryba co się może mylić