  • Data: 2008-10-10 13:14:59
    Temat: Re: OC / PZU sprawca pijany - co robić
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:1259.00000d21.48ef3a29@newsgate.onet.pl...

    > Mechanik jako podmiot gospodarczy ponosi ryzyko funkcjonowania w obrocie
    > gospodarczy i to on jest przysłowiowym Lepperem, który zablokował mi bogu
    > ducha
    > winnej osobie samochód nie wydając go , argumentując że tak chce wymusić
    > na PZU
    > pieniądze - tak raczej popatrz na to.

    Nie bądź śmieszny. Ty zawarłeś z warsztatem umowę na naprawę auta (nie
    wnikam czy ustnie czy pisemnie).
    Warsztat się ze swojej części wywiązał, naprawił samochód. Ty powinieneś
    zapłacić. To że się dogadaliście, że przelew pójdzie z konta PZU a nie
    Twojego prywatnego nie znaczy, że nie ponosisz odpowiedzialności za
    konieczność zapłaty. Inna sprawa, że właściciel warsztatu przetrzymuje
    bezprawnie Twój samochód. Poszukaj na p.m.s i p.s.p było o tym wielokrotnie.
    Warsztat musi wydać Ci samochód, ale ma prawo wymagać od Ciebie zapłaty za
    wykonaną usługę (np. na drodze sądowej). Ty masz prawo wymagać zwrotu
    kosztów naprawy (i nie tylko) od PZU.

    Pozdrawiam
    Czabu