  • 1. Data: 2005-02-23 13:38:38
    Temat: OC
    Od: "ja" <r...@v...pl>

    czy ktos może mnie oswiecic jak to jest z ubezpieczeniem OC, a mianowicie jeśli
    się przestanie płacic OC, bo np. auto z powodów technicznych nie nadaje sie do
    użytku, a nie chcesz go wyrejestrowac i po pewnym czasie sprzedasz samochód to
    jakie mogą byc tego konsekwencje? bo z tego co wiem należy auto wyrejestrować,
    a potem zgłosic do ubezpieczenia wyrejestrowanie tegoż auta, co wtedy? czy
    ubezpieczyciel juz sam Cie skrelił po jakims czasie niepłacenia składek i nie
    warto go informowac? proszę o informacje na ten temat

  • 2. Data: 2005-02-23 13:45:28
    Temat: Re: OC
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ja wrote:
> [...]
    > ubezpieczyciel juz sam Cie skrelił po jakims czasie niepłacenia składek i nie
    > warto go informowac? proszę o informacje na ten temat

    Samo nic sie w tym kraju nie robi.

  • 3. Data: 2005-02-23 17:39:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ja" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sie do
    > użytku, a nie chcesz go wyrejestrowac i po pewnym czasie sprzedasz

    Konieczność zapłaty składki OC z odsetkami.

> [...]
    nie
    > warto go informowac? proszę o informacje na ten temat

    Ubezpieczyciel nie skreślił, tylko że nie opłaca mu się szybko starać o
    pieniądze, bo nigdzie takiego procentu nie dostanie.

  • 4. Data: 2005-02-23 19:56:03
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "ja" <r...@v...pl> napisał:

    >się przestanie płacic OC, bo np. auto z powodów technicznych nie nadaje sie do
    >użytku,
    Nie ma takiej możliwości (uzywanie lub nie, sprawny technicznie...)
    Pojazd zarejestrowany=obowiązek zawarcia umowy OC.

    >sprzedasz samochód to jakie mogą byc tego konsekwencje?
    Kara z UFG obecnie za poj osobowy równowartość 500 euro.

    >ubezpieczyciel juz sam Cie skrelił po jakims czasie niepłacenia składek
    Nie skreśli ! W razie niewypowiedzenia umowy w terminie umowa jest
    przedłużana na taki sam okres, a składka należna (TU może uiszczenie
    jej dochodzić przed sądem)

    Artur Golański

  • 5. Data: 2005-02-24 12:34:05
    Od: "ja" <r...@v...pl>

    a czy nie ma możliwosci wykazania, że auto było niesprawne przez ten okres i
    nie było uzywane? np. potwierdzenie od mechanika itp.? no i jakie są odsetki
    czy ktos to wie?

  • 6. Data: 2005-02-24 14:10:12
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    > a czy nie ma możliwosci wykazania, że auto było niesprawne przez ten okres i
    > nie było uzywane? np. potwierdzenie od mechanika itp.? no i jakie są odsetki
    > czy ktos to wie?

    Sam. zarejstrowany = koniecznosc placenia OC . Nawet jesli wypowiesz umowe, to
    ubezpieczyciel cie nie bedzie scigal ale moze
    zaczac ciebie scigac fundusz gwarantowanych ubezp OC (czy jakos tak sie to nazywa).
    Kosztuje to jakies 2-3k zł

    A.

  • 7. Data: 2005-02-24 16:58:14
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "ja" <r...@v...pl> napisał:

    >a czy nie ma możliwosci wykazania, że auto było niesprawne przez ten okres i
    Po co ? Już ci napisałem, ze to bez znaczenia !
    Rozumiesz znaczenie słowa pojazd "zarejestrowany" ?

    Artur Golański

  • 8. Data: 2005-02-24 18:34:08
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 2/24/2005 5:58 PM, Artur Golanski wrote:

    > Po co ? Już ci napisałem, ze to bez znaczenia !
    > Rozumiesz znaczenie słowa pojazd "zarejestrowany" ?

    Ha, co więcej ustawodawca założył, że pojazdu nie da się "wyrejestrować"
    - można go sprzedać lub skasować.

    Stan taki wynika bezpośrednio z leninowskiej walki klas, która zaostrza
    się wraz z rozwojem socjalizmu - rolą ustawodawcy i organu wykonawczego
    jest realizowanie ostro zarysowanego podziału na bebeficjentów i
    utrzymywaczy systemu.
    Nie ma w socjalizmie "stojących z boku" - np. trzymających nieużywany
    pojazd w garażu "na emeryturę, bo potem takich fajnych robić nie będą"
    bez płacenia haraczu. Bezalung na inszurance ma być as a must, bo nam
    potem amro nie doradzi, a eureka(o!) też nikt nie zakrzyknie.

    Pzdr: Catbert

  • 9. Data: 2005-02-25 17:20:14
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał:

    >więcej ustawodawca założył, że pojazdu nie da się "wyrejestrować"
    >- można go sprzedać lub skasować.
    Coś kręcisz ;-)
    Własnie oddanie na złom, czyli twoje 'skasowanie' jest właśnie jedną z
    możliwosci wyrejestrowania, pomijając fakt, że pojazd (choć nie każdy)
    można czasowo 'wyrejestrować'.

    Artur Golański