eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO łysych, fotografowaniu, selekcji w klubach i innych takich › Re: O łysych, fotografowaniu, selekcji w klubach i innych takich
  • From: "Levis" <l...@p...onet.poczta>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: O łysych, fotografowaniu, selekcji w klubach i innych takich
    Date: Wed, 2 Mar 2005 14:22:36 +0100

    Użytkownik "lukasz sczygiel"
    <odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|tpi.pl> napisał w wiadomości
    news:d034p5$9ib$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy aby? A moze to wlasnie reklama "pod" nasze spoleczenstwo?
    :-) Taaa, dokładnie. Jeszcze Żydów powinni wyłączyć z tej reklamy. Homofoby
    i antysemici to nasze społeczeństwo. I rusofoby jeszcze. I lenie, nieuki,
    chamy, pijaki itd.

    > A z drugiej strony to dziwi mnie to ze tyle szumu akurat o gejow/lesbijki
    > sie robi.
    > Zalozmy _hipotetycza_ sytuacje ze jakas firma robi promocje dla osob
    > lysych.

    I przyjdzie łysy gej a oni mu nie dadzą nagrody.

    > Oburzy sie ktos?

    Nie. Tylko, że tu było wyraźnie napisane że z partnerem a partnerem geja
    jest drugi gej. Trzeba było w regulaminie napisać, że z partnerem PRZECIWNEJ
    PŁCI! Dla mnie jeśli ta firma na wieść o tym, że facet jest gejem nie dała
    mu nagrody to jest zwykłe frajerstwo i chamstwo.

    A gdyby przyszedł transwestyta, hermafrodyta, człowiek w trakcie operacji
    zmiany płci? I był podobny z facjaty dajmy na to do faceta, wziął partnera
    faceta prawdziwego, TO BY MU KAZALI ŚCIĄGAĆ GACIE żeby sprawdzić jakiej jest
    płci???
    Ktoś mi tu zaraz napisze, że takich przypadków jest mało. No i co z tego,
    ale są! Einsteinów też mamy mało ale jakoś ich nie olewamy jak się wybiją
    tylko przeciwnie.
    Czy to, że 80% Amerykanów wierzy, że świat powstał 4000 lat temu to jest
    jakiś powód, żeby też tak wierzyć a każdego innego człowieka ignorować?
    Chyba mamy mózgi, wykształcenie i zdrowy rozsądek, żeby nie utrudniać życia
    tym, którzy są od nas inni.
    Całe to gadanie mogę sobie wsadzić bo ten kraj to ciemnogród od zarania
    dziejów i takim pozostanie.
    Pozdawiam.
    --
    (C) Copyright 2005 by Levis