eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? › Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
  • Data: 2009-09-07 14:03:30
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:52:43 +0200, Tristan napisał(a):

    >> Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na
    >> niedostępność - skąd myślenie że pewne koszta są związane z wielkością
    >> firmy?
    >
    > No toteż pierwszy raz od 10 lat mi się takie coś zdarzyło. I
    > podejrzewam, że przedpłata/abonament nie ma tu wpływu. A regularne
    > płacenie 3 razy drożej za abonament takie sobie jest.

    Ale problem z przenosinami do mBanku jest znany. Ba, nawet na ich stronie
    jest tak napisane, że w sumie trudno przypuszczać, by miało być od ręki.

    >>> Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.
    >> To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów z
    >> Polkomtela nie pogoni żeby się tym szybko zajęli.
    >
    > No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.

    Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) --
    czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w każdym
    momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1