eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? › Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
  • Data: 2009-09-04 11:28:25
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 12:35
    > (autor spp
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <4aa0ed81$1@news.home.net.pl>):
    >
    >> A było zapłacić te 50 % rachunku. ;)
    >
    > Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego.
    >
    > Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
    > dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
    > dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
    > W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
    > kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.
    >
    > Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek
    > mnie Polkomtel przyłączy.
    >
    > Co mogę zrobić? Bluemedia na drzewo mnie zrzuca, do Polkomtela też nie wiem
    > jak się skontaktować. Numer zniknął, jestem odcięty od klientów, którzy nie
    > wiedzą jak się ze mną skontaktować.
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1