  • Data: 2008-10-22 21:29:27
    Temat: Re: Naprawa szkody - na kogo wystawić fakturę
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:gdnnst$e8s$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Developer:
    > Panie Jakubie (może nawet Szanowny),
    > uprzejmie informujemy, że nic nam niewiadomo na temat
    > prac wykonywanych w Pańskim lokalu.
    Znaczy co, konserwator przysyła hydraulika, ten dwóch majstrów, robią naprawę
    usterki, a tak naprawdę robione jest to na boku, bez powiadomienia developera?

    > Nikt nam nic nie zgłaszał
    > i nikomu nie zlecaliśmy żadnych prac.
    Więc co, konserwator samowolnie podjął decyzję o naprawie?

    > Jeśli we własnym zakresie
    > zlecił Pan wymiane części instalacji... itd w tym tonie.
    > Może nawet jakaś kara za samowolne przeróbki.
    > Masz jakiś protokół z oględzin, zgodę developera/zarządcy/właściciela
    > nieruchomości na te prace?
    Znaczy co w tej chwili sugerujesz robić? Niestety, nie mam na piśmie, że tak ato
    a taka usterka została wykryta i naprawiana przez ekipę przysłaną przez
    konserwatora...