  • From: "Jacek23" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa laptopa?
    Date: Wed, 1 Apr 2009 20:01:00 +0200

    > Zgodziłeś się na opcje naprawy modułu chłodzenia, a nie na naprawe
    > komputera poprzez wymianę uszkodzonego układu IMHO

    Zgodzilem sie na naprawe poprzez wymiane calkowita calego mod. Sugerowali
    wczesniej ze moze da sie wyczyscic, ale ja umowilem sie na calkowita
    wymiane, tak samo zreszta jak przy oddawaniu innego laptopa tydzien temu,
    tam bez problemu, wymianili calosc, zaplacilem 488zl i dziala, a tu robia
    cos nie ustalonego tylko czyszcza mimo to ze zrezygnowalem z czyszczenia (na
    sugestie) i ze chce wymiane tak jak w poprzednim.

    > To była ta naprawa.

    Dla mnie nie, bo nie jest wykonane to co zlecone, od siebie, wymieniajac
    jakas czesc mam pewnosc ze ta czesc jest nowa i popracuje dluzej, dlatego
    zgodzilem sie na wymiane, jak bym wiedzial ze tylko wyczyszcza nie
    zgodzilbym sie na to tylko oddal gdzies indziej.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333