  • Data: 2012-06-11 17:09:55
    Temat: Re: Nagranie z ukrytej kamery jako dowód zastraszania?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) wrote:

    > Przecież każdy policjant podczas przesłuchania powinien tak robić -
    > jeśli ma wyciągnąć informacje od podejrzanego to powinien to robić jak
    > najskuteczniej. Jeszcze by tego brakowało żeby nasze podatki szły na
    > policjantów przesłuchujących w stylu: "Jest pan winny? - Nie. - Aha,
    > to przepraszamy za fatygę, zaraz kolega pana odwiezie do domu."

    Zestaw sobie dwa fakty:
    1. policjanta rozlicza się z "wykrywalności".
    2. w sądzie słowo policjanta vs słowo obywatela = marne szanse
    obywatela.

    A teraz udowodnij że nie piłeś tego piwa w miejscu publicznym.
    Policjant widział jak piłeś, a potem jak go zobaczyłeś to wyrzuciłeś
    butelkę do rzeki.

    Policjant zadowolony bo wyrobił dzienną normę mandatów, państwo
    szcześliwe że ukarało kolejnego pijaka (i złodzieja, bo każdy pijak to
    złodziej, wiadomo), tylko ty, jakoś tak na trzeźwo - i smętnie.

    --
    Pozdro
    Massai