    From: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moher na pasach
    Date: Sat, 18 Feb 2006 20:07:41 +0100

    Olgierd in <8...@o...gov.pl> wrote:

    > Na marginesie: jeśli dojeżdżasz do przejścia a przy krawężniku widzisz
    > grupę pieszych to _odruchowo_ ściągasz nogę z gazu, włącznie do
    > przełożenia stopy na hamulec.

    Zrozum jedną rzecz, nie mam nic przeciwko pieszym, sam czesto ich puszczam,
    ale mam wiele do kretynów którzy włażą mi pod koła dając minimalne szanse
    na zahamowanie (to był wręcz cód, dobry refleks sportowe dwutłokowe hamulce
    tarczowe na 4 kołach, zimowe opony i brak lodu na asfalcie) i jeszcze mnie
    od kutasów wyzywają. A jakbym tak był 1m od pasów, albo gdybym był lód,
    albo by hamulce zawiodły (zdarza się przecież że się coś psuje)to co? To że
    się nie jeździ samochodem a chodzi pieszo nie zwalnia z myślenia.

    --
    Tomasz Motyliński