    From: kuba <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie z kredytem.
    Date: Mon, 06 Jul 2009 00:43:32 +0200

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ma, bo może mieć np. różne ułatwienia typu cesja umowy kredytowej
    > zamiast wcześniejszej spłaty ze środków kupującego - co może skutkować
    > niższą prowizją.

    Kolega pytał tylko, czy jest możliwość, więc mu powiedziałem, że jak
    najbardziej tak, niezależnie czy bank się na to zgadza, czy nie.
    Przecież może mieszkanie sprzedać, a kredyt dalej spłacać po bożemu.
    Wszelkie operacje typu spłata ze środków kupującego czy cesja umowy są
    fakultatywne :)

    pozdrawiam
    kuba