  • Data: 2009-03-30 21:26:04
    Temat: Re: Meldunek tymczasowy a rejestracja auta i OC
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol wrote:
    > Nie bedzie. Samochod, zgodnie z PoRD rejestruje sie w WK wlasciwym
    > dla miejsca zamieszkania a nie zameldowania.

    Moze zalezec od miasta... W Poznaniu uslyszalem od mlodych gniewnych
    urzednikow, ze wlasciwosc okresla sie wg KPA a nie PORD ;) Przenioslem
    sie z dyskusja do kierownika WK, ktory zeznal, ze istnieja klopoty z
    interpretowaniem zwrotu "miejsce zamieszkania", ale maja jakas
    wewnetrzna interpretacje od ministra wlasciwego, zeby rejestrowac w
    miejscu zameldowania na pobyt staly. Dodakl, ze gdybym nie popelnil
    wykroczenia polegajacego na niedopelnieniu obowiazku meldunkowego w
    zwiazku z pobytem czasowym, to moglby ewentualnie jakos pomoc z
    rejestracja. Poniewaz wygladal na przekonanego o swojej racji, a nie
    chcialo mi sie cwiczyc sciezki odwolawczej, to droga pelnomocnictwa
    zarejestrowalem w "macierzystym" urzedzie.

    Wieslaw