  • 21. Data: 2006-03-22 21:14:39
    Temat: Re: Mam kilka pytań
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Easy <e...@m...NOSPAM.org> dosć niespodziewanie napisał(a):
    A tak.. dziecko choruje, zona
    > smierdzi.. temat na reportaz ;) a Ty mowisz ze Cie po prostu wk.. to
    > zbyt banalne ;)

    Masz rację. Zastanawiam się co wybrać:
    Uwaga
    Pod napięciem
    Linia specjalna

    cz moze od razu
    Sprawa dla reportera?

    Biję sie w piersi, nie doceniłem tematu, a tu jeszcze te straszne opisy
    śmiertelnych chorób też były

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 22. Data: 2006-03-23 05:12:51
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    >A jednak tu wszyscy niedojrzali.. No cóż, pozostało mi jedynie (jak koledzy
    > poradzili) wypić browarka, popić prozakiem i olać.. To nic, że to tak
    > jakby
    > "opluć się w lustrze". Ważne, że dzięki temu rodzina będzie zdrowa.
    > Dobrze mieć się kogo poradzić na usenecie. W końcu to PRAWO. Polskie
    > prawo.

    Twoje wylaczne prawo konczy sie za progiem. Mieszkasz w bloku z innymi
    ludzmi, wiec nie zachowuj sie jak panisko na 100 hektarach.

    A z "oparami dymu" poradzisz sobie uszczelniajac drzwi.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 23. Data: 2006-03-23 05:14:24
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > obok takigo palącego i halasujacego bydla.

    I juz wiadomo z kim mamy do czynienia.

  • 24. Data: 2006-03-24 15:07:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > moje dzieci wymiotuja przez to gowno

    A moje przez widok twoich rzygających bachorów;)))))

    --
    Pzdr
    Leszek