    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Małzeństwo,spadek,podatek
    Date: Wed, 5 Feb 2003 23:08:04 +0100

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:b1rmt2$l20$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik vika <v...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@a...net...
    >
    > teoretycznie art. 41 k.r.o

    To zanczy który jego paragraf? Nie udzielilas wcale odpowiedzi na zadane
    pytanie. Zwaracam uwage, ze pytajacy zawzwyczaj nie sa prawnikami i
    sporadycznie tylko posidaja akty prawne pod reka, wiec fajnie by bylo,
    gdybyc czasem cos poza numerkiem artykulu podala.
    Ja uwazam, ze wedle paragrafu 2. ww. art. Kodeksu rodzinnego renta zony nie
    powinna podlegac egzekucji.

    He?

    Depi.