  • Data: 2004-05-18 18:39:46
    Temat: Re: MPK i firma windykacyjna jeszcze raz
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ala wrote:
    > dostalam niemal dokladnie taki sam list
    > co gorsze - ZAPLACILAM w terminie w 1999 roku ten mandat, ale nie
    > mam juz dowodu wplaty (5 lat.. duzo sie wydarzylo w miedzy czasie ;/)
    > gdzie moge znalezc informacje po jakim czasie nastepuje
    > przedawnienie? (kodeks, nr art., ustawa???)
    > czy mam czekac na przebieg wypadkow, czy zaczac sei tlumaczyc?

    Przedawnienie w przypadku MPK jest po roku (co niektórzy dodadają i
    trzech miesiącach).
    Zadzwoń do firmy windykacyjnej i objedź ich z góry na dół.
    Powiedz, że jeszcze jeden taki list i sprawa wyląduje w sądzie.
    Zwykle wówczas ktoś klepnie w komputer i zaznaczy, że ta sprawa jest
    przegrana.
    Firma windykacyjna robi swoje, dług nawet przedawniony można próbować
    ściągać. A że w MPK mają burdel to już inna sprawa.