  • 1. Data: 2002-10-17 13:57:15
    Temat: Licencja na użytkowanie
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam .Mam pytanie dotyczące uzytkowania programu.
    W pracy mam pewien program X (do kosztysowania ).
    Właścicielem jest moja firma ,ale jest na moje nazwisko i imie
    Czy moge używać tej licencji do prywatnego zarobkowania w domu?
    Sorki jeśli temat sie powtarza .

  • 2. Data: 2002-10-17 14:05:20
    Temat: Re: Licencja na użytkowanie
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    Witam .Mam pytanie dotycz?ce uzytkowania programu.
    W pracy mam pewien program X (do kosztysowania ).
    Wła?cicielem jest moja firma ,ale jest na moje nazwisko i imie
    Czy moge używać tej licencji do prywatnego zarobkowania w domu?
    Sorki je?li temat sie powtarza .

    Bedziesz bral do chaty caly komputer ?

    Nie tylko dla bogaczy... pogoda! >>> http://link.interia.pl/f166e

  • 3. Data: 2002-10-17 15:43:45
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >Właścicielem jest moja firma ,ale jest na moje nazwisko i imie
    >Czy moge używać tej licencji do prywatnego zarobkowania w domu?

    A co pisze w tej Licencji?

    januszek

  • 4. Data: 2002-10-17 16:36:16
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > Właścicielem jest moja firma ,ale jest na moje nazwisko i imie
    > Czy moge używać tej licencji do prywatnego zarobkowania w domu?

    Co mówi licencja to niewiem musze w jej w pracy poszukać. Ale na stronie
    http://www.butorg.com.pl/lap_okazje!.htm pisze że moge kupić te licencje
    na własność za 50% (to już coś).