  • Data: 2002-07-18 12:13:19
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: Marcin <s...@f...id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol oznajmił::
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    nie pod rygorem nieważności, moze być w każdej formie, ale
    przedwstępna umowa sprzedaży _nieruchomości_ zawarta w formie aktu
    notarialnego możę być "wyegzekwowana" w Sądzie.
    Innymi słowy można złożyć pozew o zobowiązanie Sprzedającego do złozenia
    oświadczenia woli o sprzedaży.
    Wyrok Sądu zastępuje to oświadczenia i już mamy zawartą umowę.

    Jesli umowa przedwstępna nie będzoe w takiej formie można jedynie
    domagać się odszkodowania.

    > AFAIK to notarialna forma ma wieksza moc w sadzie, co ma duze
    znaczenie dla
    > kupujacego.

    faktycznie ta okładka aktu mocna jest i może imho posłużyć jako broń.

    BP. NMSP

    pozdrawiam

    marcin