  • Data: 2010-12-15 21:47:13
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ieb924$6aa$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > 80x20dni roboczych=1600zł/miesiąc kosztu pracodawcy za pełny etat
    > Piechtochód ?

    Żeby nie wiem co nie wymyślić, to taniej od poczty się tego nie da zrobić,
    bo poczta roznosi te wezwania niejako "przy okazji" więc taniej się tego
    robić nie da. Z drugiej strony poczta po prostu trochę za wysoko poszła z
    cenami względem kosztu tej swojej usługi i stąd tego typu pomysły. Obecnie
    coś koło 6 zł biorą za polecony. Poczta bazuje na mocno krzywdzącej ustawie
    o zakazie konkurencji dla niej. STąd te bzdury z blaszkami przy rachunkach.
    Naparwdę aż się prosi akcja z wysłaniem tych blaszek do miniterstwa lub
    premiera. Jakby dostali tony złomu, to może ktoś by pokombinował, że to bez
    sensowne jest, a poczta i inni operatorzy musieliby zejść z cenami w dół.