  • Data: 2010-12-09 17:50:59
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2010 14:22, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Ano łazi się teraz do EPU, łazi i to masowo. Dłużnik podnosi zarzut
    > przedawnienia, nakaz jest uchylany. I co ? I nic - jest nadal dłużnikiem
    > :), prawo daje wierzycielom inne legalne metody nacisku , tj BIGi etc.
    > Wierzyciel ma prawo dopominać się do końca świata o swoje pieniądze.

    Taaaak. Trzymaj człowieku potwierdzenia zapłaty przez pokolenia, bo
    jakiś windykatorek po 200 latach zacznie dochodzić rzekomo nie
    zapłaconego przez pradziadka ostatniego abonamentu za telefon.

    > No w taki, że przedstawiasz całą sprawę wierzycielowi wtórnemu
    > popierając się wszystkimi dowodami jakie posiadasz.

    Odpornyś na wiedzę i trudny do zarąbania.

    Zrozum, człowieku: nikt normalny i zdrowy psychicznie nie będzie trzymał
    pokwitowań za każdą duperelę przez pokolenia!

    Najgorliwsi czekają do przedawnienia plus margines bezpieczeństwa i
    wyrzucają to w cholerę.

    I co, jakiś mój prapraprawnuk miałby udowadniać, że nie jest wielbłądem,
    tj. że ja jednak zapłaciłem ten rachunek wygrzebany teraz przez jakiegoś
    pazernego windykatorzynę z firmy "Gil i spółka"?

    Wszak długi się dziedziczy...