    From: Y <...@...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Date: Wed, 08 Dec 2010 14:33:22 +0100

    On 07.12.2010 16:28, Robert Tomasik wrote:
    > To wykroczenie. Tzw. złośliwe niepokojenie. Skoro robi to automat i w
    > kółko to samo gada, to nie ma możlwiości, by wykazali, ze tylko chcą Ci
    > przekazać wiadomość, że ich zdaniem jesteś dłużnikiem.

    Kilkanaście do kilkusiesięciu razy tygodniowo przekazują _tę_ _samą_
    wiadomość, żę "mają dla mnie świetną ofertę uregulowania
    wierzytelności". Jak znam życie świetność tej oferty polega pewnie na
    tym, że są mili bylebym tylko uznał ten dług.

    > Problem w tym, że
    > jednostka właściwa do prowadzenia sparwy, to jednostka siedziby tej
    > firmy. Zawiadomienie mozesz złożyc w dowolnej ejdnostce, ale postaraj
    > się, by t ozaprotokołowano jasno i czytelnie, bo inaczej będą się
    > papiery pomiędzy ejdnostkami tam i spowrotem plątać.

    No to pewnie będzie niezła spychologia. Kruk SA zapewne samodzielnie
    tych połączeń nie realizuje tylko zleca, jeśli są co najmniej dwie firmy
    zewnętrzne (a pewnie są dla rozmycia odpowiedzialności) to będzie
    spychanie na tę drugą.

    Muszę więc notować kiedy dokładnie były połączenia. Oraz odbierać, bo
    pewnie próby połączeń nie będą uwzględniane w większości rejestrów.

    No, a potem pewnie będzie umorzenie.

    Dzięki za posta.

    pzdr