  • 1. Data: 2004-10-21 07:15:24
    Temat: Kruk - inkaso
    Od: "Kruchy" <k...@u...wp.pl>

    Witam.
    Wczoraj przyszła na nasz adres przesylka(zwykla) od Kruk Inkaso adresowana
    do czlowieka, ktorego nie znam ani ja, ani moja zona. Mieszkanie kupilism z
    tzw. "drugiej reki" dwa lata temu. Wczesniej moglo byc ono wynajmowane
    roznym osobom. Malzonka chce odniesc dzisiaj ta przesylke na poczte,
    jednakze zastanawiam sie w jaki sposob poinformowac Kruka, ze nie ma po co
    wysylac do nas korespondecji zwiazanej z tym czlowiekiem. Wyslac oficjalne
    pismo (co w nim umiescic?), zadzwonic ? Chcemy uniknac pozniej ewentualnych
    nieprzyjemnosci zwiazanych z wizyta komornika, w sprawie nie dotyczacej nas.

    Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam,
    Lukasz Kruszczynski

  • 2. Data: 2004-10-21 07:19:59
    Temat: Re: Kruk - inkaso
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Kruchy napisał
> [...]
    ewentualnych
    > nieprzyjemnosci zwiazanych z wizyta komornika, w sprawie nie

    Ja kiedys wyslalam do nich maila, w ktorym wyjasnilam sytuacje. Tez
    wysylali wezwania do zaplaty dla kogos, kto juz nie mieszkal w
    mieszkaniu. W mailu podalam im nr tel do mnie, ale nikt nie zadzwonil
    i juz wiecej niczego nie przysylali.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2004-10-21 07:54:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MałGosia wrote:

> [...]
    > wysylali wezwania do zaplaty dla kogos, kto juz nie mieszkal w
    > mieszkaniu. W mailu podalam im nr tel do mnie, ale nikt nie zadzwonil

    Hyhy, to mialaś sporo szczęścia. Mojego wspólnika próbowali
    przekonywać, że nie ma znaczenia, że długi w tepsie to sprawka
    poprzedniej właścicielki mieszkania, że telefon jest na mieszkanie, że
    mieszkanie jest formą zabezpieczenia... i tego typu bzdury.
    Kiedy zaproponował im kontakt w tej sprawie ze znajomym radcą prawnym,
    nagle odpuścili... najwyraźniej szukali frajera. Dziwne to, bo raczej
    ciężko znaleźć frajera na spłatę ponad 10 tysiecy...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2004-10-21 09:06:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 09:15:24 +0200, Kruchy naskrobał(a):

> [...]
    > nieprzyjemnosci zwiazanych z wizyta komornika, w sprawie nie dotyczacej nas.

    1. Na pewno dokonać zwrotu "adresat nieznany"
    2. Mozna zadzwonić do nich i przekazać że pod tym adresem nie mieszka ta
    osoba - choć czasem to do nich nie dociera.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-10-21 09:21:50
    Od: g...@p...onet.pl

    > 1. Na pewno dokonać zwrotu "adresat nieznany"
    > 2. Mozna zadzwonić do nich i przekazać że pod tym adresem nie mieszka ta
    > osoba - choć czasem to do nich nie dociera.

    3) albo olać zupełnie kruka i ignorować.

  • 6. Data: 2004-10-21 21:59:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kruchy wrote:
    > Witam.
    > Wczoraj przyszła na nasz adres przesylka(zwykla) od Kruk Inkaso adresowana
    > do czlowieka, ktorego nie znam ani ja, ani moja zona. Mieszkanie kupilism z

    Piszesz na przesyłce "Adresat nieznany" i wrzucasz do skrzynki z napisem
    "Zwroty".