  • Data: 2003-07-29 23:04:10
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Od: Jakub Jackiewicz <m...@w...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek Gorzeński wrote:

    | Ty też nie ustosunkowałeś się do mojej wypowiedzi.

    Nie dotyczyła mojego pytania. Odpowiesz na nie w końcu czy nie?

    | Poza tym nie widzę powodu wdawania się w off-topic.

    Jak najbardziej on-topic. Nadal jestem ciekaw jak sobie wyobrażasz
    istnienie komunikacji miejskiej przy takim, a nie innym stosowaniu
    przepisów. Cytować paragrafy to każdy potrafi, ale zastanowić się nad tym
    jaki to ma związek z rzeczywistością to już trudniej, co nie?

    --
    Jakub Jackiewicz, Josephsdorf-O/S **** m...@w...katowice.pl
    Górnośląskie Tramwaje: http://www.wpk.katowice.pl/memphis/