  • Data: 2007-01-21 18:30:57
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Rafał <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Regand wrote:

    > Dysk zabiora ze soba w celu dokladniejszego sprawdzenia, no i przelezy
    > sobie u nich tyle czasu ze o nim zapomnisz.
    > Zadko kiedy dokonuja sprawdzenia na miejscu.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [ciach]

    I tu nasuwa się pytanie/problem:
    - mam legalne oprogramowanie, niezaszyfrowany dysk (czyli inaczej niż w
    powyższym przypadku),
    - posiadam faktury (ew. tylko oryginalne nośniki - szczególnie w przypadku
    gier, bo i kto brałby fakturę za grę, a paragon i tak jest nieczytelny gdyż
    te nowe termiczne tracą swą zawartość po jakimś czasie)
    - wpada kontrola (np. ktoś był tak "uprzejmy" i doniósł policji, że rzekomo
    posiadam oprogramowanie nielegalne)
    - pracuję zdalnie i nie jestem w stanie pracować bez sprzętu (to oczywiste)

    Zgodnie z tym co napisałeś "żadko kiedy dokonują sprawdzenia na miejscu" i
    zabierają mi sprzęt niezbędny do pracy ot tak nawet nie sprawdzając czy
    doniesienie "życzliwego" było prawdziwe czy nie?

    Jak w żeczywistości wygląda taka kontrola?
    W jakiej sytuacji mogą zabrać sprzęt? (w końcu nie chcę stracić przez jakąś
    głupotę pracy...).

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał