  • Data: 2002-07-10 07:40:46
    Temat: Re: Konkurencja dla byłego pracodawcy
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slaweks" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:aggn7o$ps4$1@news.tpi.pl...
    > Weźmy taką sytuację:
    > Zwalniam się z pracy, zakładam własną firmę w tej
    > samej branży i stanowię konkurencję dla byłego
    > pracodawcy. Pracodawca składa pozew do sądu.
    >
    > Pytania:
    > 1. Jakie ma szanse powodzenia w sytuacji, gdy nie zabieram mu klientów?
    > 2. Jakie ma szanse powodzenia w sytuacji, gdy zabieram mu klientów?
    > 3. Jaki bieg mogą przyjąć sprawy, gdy wyjdzie na jaw, że mój były
    > poracodawca
    > oczernia mnie w oczach moich (swoich) klientów, jeżdżąc od firmy do firmy?

    IMHO to tylko zalezy co miales w umowie o prace zapisane - jezeli nie masz
    zakazu "na prace w konkurencji" to sie nie masz co zastanawiac.
    A zabieranie klientow - no coz przeciez to wolny rynek.
    Tylko uwazaj - bo byly pracodawca wcale nie musi uzywac prawa
    zeby cie gnebic jezeli wejdziesz mu w parade.

    Pozdrawiam
    Dan