  • Data: 2006-01-28 09:35:16
    Temat: Re: Komornik zapukał i kwitek zostawił
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mellow napisał(a):

    > więc tak jest ze mną, tylko nie wiem czy jak się umarza sprawę to się odsyła
    > taki raport do sądu czy tylko to że umorzono

    nie doczytalem ze jest to sprawa sadowa, tzn z sadu grockiego, w takim
    wypadku w przypadku bezskutecznosci wzywa sie do oswiadczenia wierzycila
    (sad), pisze sie z jakich powodow nie mozna wyegzekwowac naleznosci.
    czyli ktos tam nie pracuje, nie posiada ruchomosci, mieszka z rodzicami
    ktorzy go utrzymuja itp. i dopisek ze chca sprawe umorzyc itp. no i sad
    w twoim wypadku chce zmienic grzywne na areszt. a jak z tym jest to nie
    powiem do niewiem dokladnie.