  • Data: 2005-04-01 05:55:07
    Temat: Re: Komornik zajal moja nieruchomosc...
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > A doczytałeś co grozi za to? (bez względu na to czy komornik zjał
    > słusznie czy niesłusznie).

    napisalem co ja bym zrobil, a co on zrobi to jego sprawa, o ile wiem to
    wine trzeba udowodnic a nie niewinnosc, wiec dlaczego to ja musze
    udowadniac pomylke komornika a nie komornik swoja racje?

    juz niejeden program w tv byl o bezprawnym i bezmyslnym dzialaniu
    komornikow, jeszcze chwila i zacznie sie tak jak napisal albert, moze
    wtedy ktos sie zastanowi o co biega i zmieni prawo

    > Takie radzenie jak twoje powinno być karane.

    karalna powinna byc bezmyslnosc ustawodawcy i bezkarnosc komornikow,
    skoro to jest moja wlasnosc, to w takim wypadku powinno to byc
    zalatwione od reki przez szmatlawego komornika, a nie na drodze odwolan
    sadowych, ktore moga ciagnac sie latami, a strat poniesionych z powodu
    nieuzywania/niszczenia itd sprzetu nikt mu nie zwroci