    From: "Agnieszka Widawska" <a...@w...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik i firma windykacyjna
    Date: Wed, 29 Mar 2006 14:29:25 +0200

    No skoro od czasu odebrania przeze mnie nakazu zapłaty wpłaty były na konto
    firmy windykacyjnej regularnie tj,. raz na miesiąc to można domniemywać
    chyba ze jakies ustalenia były, skoro nie dali tego od razu do windykacji?
    Oczywiście wpłaty sa do udowowdnienia choćby wyciągiem bankowym.
    No nie wiem jak inaczej udowodnic ze do nich dzwoniłam i ustałałam cos tam z
    panem X który jak już pisałam od 2 miesięcy nie pracuje w tej firmie.

    A.W.