  • Data: 2005-06-14 15:34:02
    Temat: Re: Kominy w blokach mieszkalnych
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    regent... napisał(a):
    > nie wolno podłączać wyciągu do komina z wentylacją grawitacyjną,
    > i czemu spółdzielnia ma Ci płacić?
    > że złamałeś prawo/przepisy budowlane???
    > stratny jesteś za nieznajomość prawa,
    > mogłeś się dowiedzieć, czy można go wpiąć w Twojej lokalizacji...

    z tego co mi teraz wiadomo to nie mam obowiazku tego wiedziec,a co do
    placenia to skoro kaza mi to rozmontowac to ok, rozmontuje ale gdzie mam
    to wpiac? rozumiem ze otwor prosto na podworko im wystarczy, co? chodzi
    mi o to co mam wtedy zrobic po roxzmontowaniu, poza tym, co jezeli np
    zamontuje filtr ktory zablokuje przeplyw powietrza do komina?